ناخواهریم دوست دختر سابقمه 😂

من معمولا داستان انیمه یا فان بودنش برام کافیه که تا آخرش پیش برم ولی وقتی موضوع داستان فقط این باشه که خواهر ناتنی و برادر قراره باهم خاک بر سر بشن دلیلی وجود نداره بشینم ببینم اصلا چرا این عنصر اینقدر زیاد استفاده میشه؟ مگه چقدر آدم توی ژاپن و دنیا عشق ایموتو هستن و به خواهر کوچیکه چشم بد دارن؟

یه قسمت و نصفی دیدم و متوجه شدم قراره فقط شکنجه بشم با دیدنش!

انیمه های به پایان رسیده تابستون رو دارم میبینم و با یه انتخاب بد شروع کردم!

انیمه Mamahaha no Tsurego ga Motokano datta یا به عبارت دیگه My Stepmom's Daughter Is My Ex رو نبینید ❌

 

MyAnimelist Score: 6.79

 

دو روز بعد: هممممم خب من به خاطر شماها از خودگذشتگی کردم و نشستم این انیمه رو دیدم و متوجه شدم به جز گرافیک بسیار خوب و صداپیشه های عالی محتواش اونقدرم بد نبود و داستان از این قراره که به خاطر بهم نخوردن رابطه والیدینشون باید عشقشون رو به هم ابراز نکنن و چند قسمت باید بگذره تا متوجه دلیل رفتارشون بشید.

پس اگه دلتون خواست ببینیدش بعد از قسمت سوم همه چی ملایم تر میشه ولی همچنان انتظار داستان پیچیده یا دیالوگ افسانه ای نداشته باشید!