ویچر بشیم و در دشت و دمن هیولا بکشیم 😅

من داشتم واسه خودم راهمو میرفتم که فهمیدم یه گریفین (به فارسی شیردال) یعنی موجودی با بدن شیر ولی بالدار به یه دختری حمله کرده و درحال مرگه حالا نمیدونم بهش کمک کنم یا بذارم بمیره؟ تصمیماتی که میگیرم در روند بازی تاثیر داره بعضی وقتا ضرر و زیانی به خودم نمیرسه ولی عذاب وجدان میاد سراغم.

 

یه بازی کامپیوتریه که یه شخصیت به نام گرالت رو کنترل میکنیم دنیای بازی در حد انیمه های فانتزی همه چیز توش هست از نژادای مختلف انسان و دورف و الف و ومپایر و هزارتا جونور دیگه. یه سری خطراتی از جانب هیولاها مردمو تهدید میکنه که هرکسی توان مقابله باهاش رو نداره و اینجاست که کار رو میسپارن به دست ویچر ها.

 

حالا ویچر به کی گفته میشه؟ یه سری آدمو از بچگی بهشون دارو و مواد سمی خاصی میدن که باعث جهش ژنشون میشه و به احتمال کمی زنده می مونن و اینقدر شرایط سختی رو پشت سر میذارن که موهاشون سفید میشه. منم یکی از همونا هستم این تغییر باعث میشه قدرت بدنی و عمرشون بیشتر بشه و همینطور از 4 تا قدرت ویژه هم برخوردار میشن که نمیگم که حوصلتون سر نره


 

 

این دوستمون گرالت در حقیقت این شکلیه :

 

ولی من این شکلیش کردم که شبیه سریالی که ازش ساختن بشه: