چالش پایان دنیا ❗

اگه قرار باشه دنیا رو به پایان بره.....

۱. و فقط حق داشته باشی یک نفرو نجات بدی اون یک نفر کیه؟

معلومه یه دختر زیباروی! چون شاید ما آخرین آدمای روی زمین باشیم و مجبوریم نسل بشر رو ادامه بدیم نه که دلمون بخواد مجبوریم آخه

 

۲. آخرین غذا یا خوراکی ای که دوست داری قبل از مردن بخوری چیه؟

من به شکلات (منظورم کاکائوئه) معتادم میخوام آخرین چیز شکلات فندقی بخورم!

 

۳. ترجیح میدی پایان دنیا به چه شکل باشه، حمله ی زامبی ها و کشتار نسل بشریت یا برخورد یه شهاب سنگ و نابودی اکوسیستم؟

هیچکدوم، یه بیماری بیاد که هرکسی بخوابه دیگه بیدار نشه به همین راحتی! 

 

۴. اگه قرار بر انقراض همه ی گونه های جاندار باشه و تو بتونی فقط یکیشو نجات بدی اون چیه؟

اگه گیاها هم قراره منقرض بشن گندم یا ذرت برمیدارم ولی اگه فقط حیوانات مد نظر باشن یه ماهی قزل آلای بارور برمیدارم 

 

۵. دوست داری زمین دوباره احیا بشه و انسان ها زندگی جدیدی رو شروع کنن یا برای همیشه از بین بره؟

زندگی قشنگیاش بیشتر از زشتی هاست پس با ادامه پیدا کردنش موافقم

 

۶. بعد از احیای دوباره ی زمین ، فکر میکنی زندگی چجوری باشه؟

از اونجایی که آدما فراموشکار و خودخواه و بی تربیتن بعد از چند نسل دوباره کسی به طبیعت و خطرات آینده اهمیتی نمیده و تاریخ به شکل دیگه ای تکرار میشه

 

۷. اگه قرار به نابودی تمام کتاب ها باشه و تو بتونی سه تاشونو نجات بدی ، چه کتاب هایی هستن و از چه نویسنده هایی؟

توی مدل من همه چیز دست نخورده باقی می مونه پس یه کتاب امداد و نجات که درمورد داروها و نحوه استفادشون نوشته باشه

یه کتاب آشپزی (این خیلی مهمه ها) و یک کتاب هم درمورد تولید برق تا بتونم انیمه هایی که قبلا دانلود کردم رو ببینم

 

۸. آخرین حرفی که به بهترین دوستت میزنی چیه ؟

با توجه به نوع انقراض بشری که انتخاب کردم: شب بخیر

 

۹.‌ دوست داری آخرین لحظات زندگیت رو در حال چه کاری باشی؟

احتمالا در حال نیشگون گرفتن خودمم که خوابم نبره ولی دوس دارم ویو قشنگ باشه و در آغوش کسی که دوسش دارم بمیرم

 

۱۰. به نظرت این دنیا ارزش باقی موندن داره یا نابود شدنش رو ترجیح میدی؟

آره بابا بذار بمونه

 

منبع این چالش